بیست چهار سالگی به نظرم سن خاصی هست حداقل از نظر من
شاید می شه گفت یه حالتی از پختگی ،در جوانی هست
مجموعه ی حاضر یک سری از طرح های من هست ، که توی این دوره ی زمانی کشیدم
شاید بعضی از این کارها چند هفته طول می کشید و من چیزهایی که در روزها برم می گذشت رو در برخی جزهای یک طرح اضافه می کردم
و کار تکمیل می شد ، برخی از این طرح ها رو شاید به شکل جدی در آینده تکمیل کنم
ادامه مطلبما را در سایت چطور می تونه یه بطری ساده ، ساده نباشه؟ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 6